Bjørvika blir ikke akkurat noe vakkert syn, sett innerst fra Sørenga. Ender man her opp med en spennende bydel eller en slum? Om noen år er det enda tettere enn på dette bildet.
- AKTUELT:
- BullBy-møter (kommende og tidligere)
- Samarbeid med Groruddalen Miljøforum
Abonner på vårt nyhetsbrev
Siste innlegg
- Måltall til besvær 28/05/2026
- Rosa busser til flere kommuner og bydeler? 22/05/2026
- Hovinbyen –byen i byen og byen for dalen? 19/05/2026
- Åpen konferanse om Hovinbyen i juni 14/05/2026
- «En gang Romsåsjente – alltid Romsåsjente» 30/03/2026
- Over til Digitoll ved import av varer 26/03/2026
- Blir neppe mer banegods 20/03/2026
- Forholdet mellom fag og politikk har utviklet seg mye over tid. 16/12/2025
- Programserie om bolig- og leiekrisen i Ekko på NRK P2 02/12/2025
- Varelevering – den glemte faktoren i by- og stedsutvikling 01/12/2025
Siste kommentarer
- Brede Norderud til Måltall til besvær
- Kjell Spigseth til Hovinbyen –byen i byen og byen for dalen?
- Hans Hansen til Kampen om fortauene fortsetter
- Jon. Guttu til «En gang Romsåsjente – alltid Romsåsjente»
- Trygve Roll-Hansen til Programserie om bolig- og leiekrisen i Ekko på NRK P2
- Trygve Roll-Hansen til Forholdet mellom fag og politikk har utviklet seg mye over tid.
- Trygve Roll-Hansen til Forholdet mellom fag og politikk har utviklet seg mye over tid.
- Einar Spurkeland til Programserie om bolig- og leiekrisen i Ekko på NRK P2
- Trygve Roll-Hansen til «Å benytte anledningen» – når store utbyggingsprosjekter løper løpsk
- Trygve Roll-Hansen til Torg eller park i sentrum

Legg igjen en kommentar